برای اولین بار راهنمای کامل  تکمیل گزارش پیشرفت تحصیلی-  تربیتی ، شش پایه ابتدایی (  چیستی ،چرایی و چگونگی )با عنوان : بازخورد پایانی  در 122 صفحه  و در قطع رحلی منتشر شد .

 

r0Qyu

در این اثر می خوانید :

به جای دیباچه ( زبانی برای فهمیدن )

                                    فصل اول: بازخورد پایانی

مقدمه

بازخورد چیست و چه جایگاهی در نظریه های یادگیری دارد؟

بازخورد در نظریه های یادگیری رفتار گرایان

بازخورد در نظریه های یادگیری شناختی - رفتاری

 بازخورد در نظریه های یادگیری ساختن گرایی

مخاطب بازخورد پایانی ؟

الف)دانش آموز

ب) والدین

ج) سایرین

ویژگی های توصیف عملکرد در بازخورد پایانی(فرم الف)

پیش نیازهای اصلی بازخورد پایانی.

فصل دوم: راهنمای تکمیل نمون برگ(الف) و (ب)گزارش پیشرفت تحصیلی - تربیتی .

مقدمه

توصیف عملکرد

قابلیت ها، توانایی ها و قوت ها

ضعف ها بااحتیاط لازم

رهنمودها و توصیه ها.

برخی از توصیه های عمومی

راهنمای تکمیل نمون برگ (ب) کارنامه تحصیلی - تربیتی. .

راهنمای تکمیل نمون برگ (الف)گزارش پیشرفت تحصیلی - تربیتی در پایه اول

راهنمای تکمیل نمون برگ (الف)گزارش پیشرفت تحصیلی - تربیتی در پایه دوم

راهنمای تکمیل نمون برگ (الف) گزارش پیشرفت تحصیلی - تربیتی در پایه سوم

راهنمای تکمیل نمون برگ (الف)گزارش پیشرفت تحصیلی – تربیتی در پایه چهارم

راهنمای تکمیل نمون برگ (الف)گزارش پیشرفت تحصیلی – تربیتی در پایه پنجم

راهنمای تکمیل نمون برگ (الف) گزارش پیشرفت تحصیلی – تربیتی در پایه ششم

فصل سوم:تجزیه وتحلیل بازخوردهای پایانی معلمان

مقدمه

تجزیه وتحلیل بازخوردهای پایانی معلمان شش پایه ابتدایی

چند نمونه گزارش پیشرفت تحصیلی ( کارنامه) از سایر کشورها.

فصل چهارم: قوانین و مقررات مربوط به بازخورد پایانی

مقدمه

الف ) سایر مستندات مربوط به شیوه و تکمیل گزارش پیشرفت تحصیلی- تربیتی

ب) آیین نامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی – تربیتی دوره ابتدایی

منابع.